sobota 12. ledna 2019

Energie je zpátky a s ní i já

Začátek roku byl náročný. Rozejít se se sacharidy a začít cvičit... Jop, sacharidová chřipka mě dostihla se vším všudy. Ale už vše nějak odeznělo, moje tělo si začíná zvykat na nový standard a já už neusínám za pochodu (bez legrace byl den, kdy jsem 3x jen tak z ničeho nic usnula a to mám plné tělo kofeinu).

Takže jsem zvládala horko těžko pracovní povinnosti (a to dělám z domova), cvičení a aspoň trošičku žít. Nicméně nechci fňukat. 

Naopak.

Jsem nadšená. Přes fitness náramek si kontroluji, zda plním denní cíle a k tomu mám ještě výzvu od Google fit, kde si vesele sbírám body - takhle se na mne asi musí, motivovat mě body, pak dokážu fungovat a cvičit a překonávat se, i když se mi taaaaaaak nechce :-)




Jediné, co kazí mé nadšení je zima - tak se těším na procházky, až zase s Balouškem budeme chodit, ale v tom sněhu... je to docela drsné :-)

Dneska jsme na jedné byly - známá chtěla vzít děti bobovat a tak jsem si řekla, že si lehce nasbírám kroky, když půjdu s ní. Mno, procházka byla spíš postávání, čekání na děti, ale i tak jsem nějaké body získala i v Google fit <3 A Baloušek si to tak užíval, tak lítal, že teď spinká jako zabitý.

Od pondělí se chci vrátit k normálnímu režimu úplně - práce, cvičení, osobní život, blog a další... Moje neplánovaná dvoutýdenní anarchie je vyčerpávající a tak je čas to s ní ukončit.. Takže se v nejbližších dnech, spíš v pár dalších hodinách, můžete těšit na článek o 3. sérii AHS, tentokrát se společně podíváme na Coven plný čarodějek..

Teď ale mizím pracovat a dohánět resty :-)

Lutzia <3

Žádné komentáře:

Okomentovat