úterý 1. ledna 2019

Jak na Nový rok.... A já chci psát :)

Konečně! Konečně je prosinec a rok 2018 za námi... Za mne to byl jeden z nejméně povedených roků - mám na roky končící na 8 smůlu, tak pevně věřím a doufám, že teď bude lépe - musí.

Ale nechci tady psát bilance za minulým rokem a řešit plány do tohoto - od toho mám diář, kde je vše krásně sepsáno (hmm, letos i klasický stolní kalendář, který už jsem taky počmárala...)



Nedávám si klasická předsevzetí, spíš si plním plány a dávám různé výzvy.. A o jedné takové chci dneska psát

Pohyb.. 

Budeme-li počítat, že plavková sezona začíná v červnu, je přede mnou 5-6 měsíců, kdy můžu postavu do plavek pilovat. Začátek? Lehká chůze - ať procházky, nebo stepper, případně mám i rotoped, ale nejsem moc fanoušek kola.

Jediné, co mi zatím během svátků náramek zaznamenával, byl spánek... A to na mne pořád křičí, že chodím spát pozdě a spím málo... Tohle já chtěla dobrovolně??? 



Mimo jiné mě taky čeká klasický rozchod se sacharidy - ano, prosince byl divoký měsíc, ale konec anarchie a vše zase hezky zpátky v určitý řád. Patřím mezi milovníky, zastánce a stoupence Low Carb. I když já sama osobně spíš jedu Keto. Jenže... Znáte to - Nový rok a klasická čočka... + je barák plný ovoce, takže tentokrát jsem si řekla, že neskočím přímo na keto styl, ale vezmu to přes low carb. Dopoledne nějaké to zeleninové smoothie s trochou ovoce, odpoledne už žádné sacharidy... Vidím to tak maximálně do neděle, než ovoce dojde a pak budu moc plynule poslat všechny sacharidy... pryč.

Mi Fit mám propojený s Fit od Google, kde na mne nad ránem vyskočila 30ti denní výzva - sbírat body za pohyb. Tak... Proč ne. Ještě plánuji absolvovat dřepovou výzvu, tak bych body nějak nasbírat mohla. Při nejhorším, jak jsem psala výše, mám tu rotoped a stepper (a hned za barákem 2 fotbalová hřiště, kolem kterých by se dobře běhalo - donutila-li bych se k běhu :-D)



Jelikož čas nemilosrdně běží a přede mnou ještě plno povinností, pro dnešek to bude ode mne vše a já se půjdu převléct a cvičit - jupííí :D

Co vy? Dáváte si předsevzetí? A jak jste na tom se sportem a celkově pohybem?

1 komentář:

  1. Přeju ti vše nejlepší do nového roku! :)
    Já a pohyb je oxymoron, ale taky s tím chci zatočit. Dříve jsem se ráda hýbala, i když šlo jen o procházky nebo jízdu na kole. On k tomu podle mě člověk musí dospět. Před pár lety jsem začala cvičit jógu, když jsem začala nabírat kvůli lékům. Pak jsem s ní přestala, ale nabírala jsem dál. Teď jsem už několik měsíců na stejné váze, ale nemůžu říci, že by mi to vyhovovalo. Tak jsem se rozhodla to změnit.
    Tak hodně úspěchů! :)

    OdpovědětVymazat