neděle 14. října 2018

Podzim dle mého gusta

Je půlka října. Konkrétně 14.10. 2018 (slibuju, že to není název žádného rap songu :D )  něco po půl třetí, když tenhle článek začínám psát. A já sedím v pergole. V tílku.



Ne, nemáme žádnou zazimovanou pergolu, ve které by se topilo. A já jsem extrémní zmrzlina, co i v létě nosí džíny (ty mám i ted, ale bez ponožek). Ano, mám vedle sebe přehoz, protože vím, že za chvíli mi bude chladno, přece jen, je tu nějakých 17 stupnů (ve stínu, kde sedím, navíc v pergola profukuje...)



Miluju tohle počasí, a ano, uvědomuju si jeho dopady, ale nemůžu si pomoct... Jsem dítě jara a každý den plný sluníčka je to, co mě nabíjí životem a chutí do něj. Chutí tvořit, pracovat, žít...  A protože "ta lepší část roku" je za námi, užívám si naplno každý takhle krásný den.

Proto i práci jsem si vzala ven a přemýšlím, že i diář na příští týden nazdobím a naplánuji tady. 



Tohle mi hodně chybělo v Praze, když jsme bydleli... Malý byt a jen ten byt... Těch pár m2, kde člověk neměl prostor a možnost utéct. Proto jsem pátek co pátek utíkala domů a odjížděla zpátky na byt až v pondělí ráno. Radši jsem vstávala ve 3:33 (ano,jsem magor, ale třeba 3:45 už nevypadá tak dobře, i když taky by se to dalo :-) ), než abych si přispala, ale byla na bytě. 

Ale to jsem moc odbočila.

Jde o to, že i když vím, že se počasí nechová standardně (ale co my na druhou stranu víme, to, že poslední chvíli v existenci země je počasí takové, jak ho známe přece neznamená, že je to norma), já s to užívám. Stejně nemám šanci to změnit a i když budu brečet, prosit, žadonit.... Teploty a sucho to neovlivní, takže za mne super :-)



Jak jste na tom s počasím a jeho vnímáním vy? A jaké je vaše nejoblíbenější roční období? A kde nejraději píšete články?
 

Žádné komentáře:

Okomentovat