středa 3. října 2018

Jak na stres?

IMG_20181002_164410_HDR-01

Stres. Strašák a zabiják dnešní doby. Všichni se snažíme tvářit, že nás se netýká. Žijeme své instagramově dokonalé životy a většina z nás má klapky na očích.. Nevidíme stres svůj natož ten cizí.

Asi proto vznikly omalovánky pro dospělé, antistresové omalovánky.

IMG_20181002_163859_HDR-01

A asi bych to nebyla já, kdybych jedny neměla. Vlastně mám 3 + jedny extra a všechny jsem dostala… Je vidět, že ve svém okolí mám člověka, který mě opravdu zná a ví, jak na mne.. Nebo už mu prostě můj stres leze tak na mozek, že si myslel, že tímhle se uleví i jemu – kdoví

.IMG_20181002_163915_HDR-01

Mandaly, krásky, které jsem dostala jako první a na kterých jsem se vyřádila snad zatím nejvíc.

Co je na nich super je, že na každé stránce je jedna mandala. Z druhé strany čistý papír, takže jsem se mohla odvázat a zkoušet to pastelkami, vodovkami, fixy… Kreativitě se meze nekladly.

IMG_20181002_164020_HDR-01

A i přesto jsem byla konzerva a vždycky skončila u pastelek. Ano, děti vybarvují lépe než já, jsem si toho plně vědoma, ale nejsem kreativní člověk, proto jsem si to vše potřebovala osahat a vyzkoušet. Navíc, mám ty úplně nejvíc cool multibarevné pastelky, se kterými se člověk musí naučit .-)

IMG_20181002_164044_HDR-01

Země snů. Za mne snad nejkrásnější omalovánky, do kterých je mi líto čmárnout. Uklidňují mě už jen tím, když si jimi můžu listovat – prostě nádhera.

IMG_20181002_164113_HDR-01

Jednou jsem to zkusila  a dílo mám rozmalované už asi rok – jedu po kytičkách :-) ale fakt mi dělá dobře si jimi listovat a představovat si v hlavě barvy .-) A ano, vím, jsem divná a jiná .-))

Poslední dvoje jsem dostala k posledním Vánocům. Jedno jsou klasické omalovánky.

IMG_20181002_164141_HDR-01

Kouzlo Orientu. Už jen ten název je výmluvný a vy víte, co vás čeká, že na vás dýchne to pravé pohádkové kouzlo. Na mne dýchlo. Je tam obrázek džina… A pro džiny já mám slabost, ale pořád nevím, jak krásně ho udělat, jaké barvy mu dopřát.. A tak čeká.

IMG_20181002_164237_HDR-01

Poslední v mé sbírce jsou Zentangly. Pokud vám to nic neříká, buďte v klidu, mně taky ne .-)

Mělo by se jednat o kreativní kresbu pro každého… Pomocí čtverečků s postupem se naučíte jeden ten čtvereček vyplnit pro oko koukatelnými klikyháky :-)

IMG_20181002_164318_HDR-01

Tuhle techniku chci vyzkoušet teď s příchodem zimy – bude na to víc času. Protože mojí další relaxací je diář… A když si do něj čmárám, tak třeba v měsíčních přehledech občas nějaký den “volný” a bylo by hezké ho právě nějak podobně vyplnit.

A co vy? Bojujete nějak se stresem? Nebo patříte mezi ty šťastné bez stresu v životě? A co Zentangly? Znáte?

image_thumb[10]



Žádné komentáře:

Okomentovat