úterý 18. září 2018

Plastové šablonky nejen na BuJo–vyplatí se?

Všechny plánovačky a diářové maniačky je znají, většina z nás je i vlastní. Na přelomu roku velký boom a každá jsme je chtěla a většina z nás si je pořídila. Ale věřím, že se mezi námi najdou i tací, co je nemají a ještě pořád zvažují, zda si je pořídit, zda se vyplatí.

IMG_20180915_181133-01

Na začátek a pro info:

NEMÁM BuJo – můj diář je čistě můj výtvor, ale za pomoci programů, tiskárny, zničených nervů, let zkoušení a zdokonalování. Nicméně i tak šablony používám, dále i ukážu jak.

A teď už je konečně čas si onen zázrak představit. Já mám zkušenost s touto sadou, která obsahuje 20 štítků s různým počtem a druhem šablon. Najdete zde písmena, čísla, rámečky, počasí, značky sociální sítí (ne všech) a plno dalších a dalších věcí.

IMG_20180915_180305-01

Sadu mám od začátku roku, myslím, že přišla nějak v půlce ledna. Ač ji používám docela dost, jsou znaky a symboly, které ještě nedostaly svou šanci.. Upřímně ani pořádně nevím proč, oblíbila jsem si jich několik a ty používám dost.

IMG_20180915_180718-01

Většinou to jsou písmena, když si připravuju nějaký “projekt”. Jelikož si do diáře píšu i počasí, používám i tyto šablonky. Autíčka, nákupní košík, špendlík atd. jsou takové ty klasiky.

IMG_20180915_180802-01

Co jsem ale začala dělat je, že používám dost často šablony na místa, kam jsem dřív dávala samolepky, případně washi.

Takže okraje stránek už nezdobí pásky, ale třeba srdíčka. V rámečku “večer” mám v rohu obrázek kočky, hrany rámečků zdobím lístky a kvítky..

Výhodou je, že to vždy můžete barevně sladit – snažím se mít tematicky barevné týdny – max tři barvy celý týden. A že je to jednorázové investice a plno srandy.

IMG_20180915_180835-01

Nevýhodou je, že ten plast není sice úplně měkký, ale taky to není žádný kvalitní plast, co by držel, zatímco vy obtahujete – tzn. čas od času má tendence ujíždět.

Dalším problémem je, že některé ty výřezy jsou natolik úzké, že se tam mám šanci dostat jen pořádně ořezanou tužkou, což je na nic, protože já často používám fixy…

IMG_20180915_180915-01

Absenci důležitých symbolů a naopak plno zbytečných řešit nebudu – to je dost o preferencích jednotlivce a chápu, že BuJo má asi nějaká svoje pravidla a styl, kde se to uplatní víc, ale nápisy LOVE, HOPE a létající balon (velký), jsem pořádně nepochopila.

IMG_20180915_181017-01

Co se mi naopak líbí je plno velikostí a tvarů ozdobných rámečků. S těmi je fakt možné se vyřádit, což oceňuji.

IMG_20180915_181050-01

Moje papírová posedlost se nevztahuje jen na diář, ale na papír obecně. Takže mám plno sešitů se seznamy, to-do listy, dokonce velikánskou nástěnku plnou poznámek a mám raději věci psané a dělané ručně, takže si s tímhle užiju a vyžiju se. Tím je asi jasné, že i přes negativa, která jsem zmiňovala, jsem ráda, že svojí sadu mám a jak je dle jejího stavu vidět, je používaná.

IMG_20180915_180844-01

IMG_20180916_134034-01

Schválně jsem to zkoušela co největším počtem nejrůznějších psacích potřeb, co tu mám, abyste si mohli udělat představu.. Chybí jen vodovky a foukací fixy (ty si totiž nejsem schopná koupit..)

IMG_20180916_134615-01

IMG_20180916_134330-01

>>Odkaz na eBay a prodejce, od kterého mám sadu já.<<

[image_thumb%5B10%5D%5B3%5D]

2 komentáře:

  1. Hezky, na takovou sadu šablon jsem zatím nenarazila 🙂 Vypadají moc pěkně a dokáži si představit jejich vyžití při psaní dopisů. Určitě se po něčem takovém porozhlédnu, díky moc za inspiraci 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já díky za komentář :-))
      Šablonky jsou super a dají se různě kreativní využít a věřím, že i dopis skvěle obzvláštní :-)

      Vymazat