sobota 2. února 2019

Shrnutí ledna: Výzva od Google fit, měsíc na LC a den co den cvičení

Je to neuvěřitelné, ale leden je pryč... Tak rychle, zmizel, že si vůbec nejsem jistá, zda proběhl...

A byl to měsíc plný změn. Jak pozitivních, tak těch ne moc milých, ale i to k životu patří. 

Včera, chvíli před půlnocí, něco skončilo... Něco, co jsem věděla, že už není, ale lpěla jsem na tom a držela se toho, držela se nereálné vize a tím si jen ubližovala... A stylově to nechávám za sebou, v lednu, který už není...

Pozitivnější změny.



Pustila jsem se do cvičení - jsem člověk, co fakt asi slyší na výzvy a statistiky, takže od doby, co mám fitness náramek, tak makám :D (ale pořád jsem lemra a lenochod, co si budeme nalhávat). Abych se úplně od začátku nedemotivovala, rozhodla jsem začít hezky něžně - Walk s Leslie Sansone - to totiž zvládne ÚPLNĚ každý, čili i lemra jako já... A každý pohyb - dobrý pohyb, ne?

K náramku jsem si pochopitelně postahovala různé appky, včetně Fit od Google, kde se objevila novoroční výzva - sbírání bodů. Poslední milník bylo 1500, jak jsem si vedla já můžete vidět na obrázcích dole :-)

 

I když to může u některých dnů vypadat, že nemám puntík, splnila jsem všechny dny, ač občas jen na min hranici - únava nebo plno práce...

Hlavní appkou ale je pro mne Mi Fit... A tam nastalo několik problémů - ta šmejdská appka mi krade kroky - naposledy teď, začátkem týdne, 7000... A jak jsem psala výše, jsem člověk, co slyší na výzvy a tabulky a protože v Mi Fit si jedu vlastní sérii plnění cílů, je jasné, že taková krádež by mi to pokazila, ač náramek ukazoval splněno...





Takže po cvičení hurá na další cvičení - jak říká kamarád - mají to dobře vymyšlené, tu motivaci, ukradnou kroky a člověk si dá více do těla :-))

A odškrtávání splněných dnů v diáři mě nějak úplně neuspokojuje - líbí se mi vidět, kolik % uživatelů jsem předběhla :-)



Mno a pak je tu LC/keto...

Nízkosacharidově se stravuji nárazově nějakou dobu. Vždy s fajn výsledky, tak jsem si řekla, že to prostě teď dám i se cvičením... Měla jsem dvě zhřešení - jednou jsem neodolala mamči svíčkové a po druhé, když mi appka ukradla těch 7k kroků, jsem vztekle snědla kousek štrudlu, než jsem šla cvičit :-)

A asi by to chtělo zmínit i výsledky.. Ty jsou. Tak nějak divoké :D

Nevážím se, na váze jsem nestála zhruba 14 let, takže jedu cm a oblečení... Oblečení mi padá, což je vzhledem k výsledkům divné. Džíny, co jsem dostala k Vánocům a nebyly mi, mi jsou, kabát, co mi nebyl mi je... Ale podle měření... světě div se... nejvíc zhubly nohy.. (souvislost s nachozenými km absolutně nevidím :D )

Takže: 
Ruka -3,5cm
Hrudník -4cm
Pas -6cm
Boky -4cm
Stehno -7cm 

V součtu je to přes 20cm za měsíc - což si myslím, že je relativně slušné. Ano, mohlo to být lepší, ale... Je čas si sáhnout do svědomí...
Nejím pravidelně - jím v podstatě dost na nic, viz včera jen večeře a liju do sebe pouze kafe (i když jen bulletproof) - zlozvyk, na kterém chci teď zapracovat.
Cvičila jsem dost jednostranně - ano, ač jsem programy střídala, stále to bylo jen Walk, walk, walk (kdo Leslie zná, chápe)

A plán na únor?

Mám připravený program od Jill Michaels - Begginers - nehodlám se zničit totiž hned od začátku :D
Navyšuji denní min počet kroků
Chci KONEČNĚ dokončit dřepovou výzvu nebo zkusím spíš výzvu na břicho - ano, mohla bych dát obě, ale ráda bych se dožila jara :D

A chci víc pořešit to jídlo, naučit se jíst pravidelně, omezit kafe a víc zelených smoothie :-)

Leden jsem dala, únor je krátký, věřím, že ho pokořím taky a přijdu za 4 týdny s lepšími výsledky :D Namotivovaná zůstávám - oblečení padá a 20cm je 20cm :-) Takže směle a vesele dál :-)

A co vy? Jaký byl váš leden? Plníte předsevzetí, nebo skončily s prvním týdnem?

Žádné komentáře:

Okomentovat