pondělí 3. prosince 2018

Zahájení Adventu

Včera nám začal Advent. U nás bylo slavnostní zahájení v sobotu, ale tam jsem nešla, dala jsem přednost zdobení pokoje :-)

Ano, nechala jsem se tradičně unést... A jediné štěstí asi je, že už nemám víc ozdob, které bych sem mohla nacpat - bylo by to totiž pak mnohem divočejší :-) Což mi připomíná, že bych měla dokoupit ozdoby...

Ale!

Loni se u nás v ulici/čtvrti objevila nová tradice - zdobení vlastního stromku a sousedský pokec v garáži nad svařákem, punčem...

Letos to akce opakovala - ve větším stylu a bylo to super. Dělala jsem garde mamině, protože jsme tu přes víkend byly samy a já mám radost - po 16ti letech, co tu bydlí, potykala konečně se všemi sousedy. Což je super :-)

Původně jsem chtěla dělat doprovod max hodinku - pršelo a moc ty lidi neznáme, nakonec jsme se tam zasekly na hodiny 4, ale vážně mám radost, že se mamina socializuje... od smrti taťky je to skoro deset let a ač to vždy bude bolet, musí se jít dál... A o to víc mě to těší, že vyrazila a oficiálně se seznámila :-)


Ale hlavně se mi moc líbí ta myšlenka. Je to fakt hezké, milé... Sousedé se sešli, každý něco upekl a přinesl, v garáži bylo připravené posezení, u stromku hořela polena... byla tam kasička, aby příští rok bylo více světýlek a i hvězda... Ano, na to, jsem děsně nespolečenský člověk jsem, tohle bylo skvělé.



A co vaše zahájení Adventu? Byli jste někde? Jak se vám líbí nápad naší čtvrti? :-)

2 komentáře:

  1. Je mi úplně smutno, že přišla o manžela a ty o taťku, ale je senzační, že udělala takový krok. :-) Je hezké, když spolu sousedé vychází, a co teprve více sousedů! :-)
    Já se těším, až se za rok budu s přítelem stěhovat a vyzdobím si to podle svého...teď sice bydlím v domečku po ségře, ale nechci nic moc kupovat, protože už to nemá cenu, ale neříkám, že to není těžký! :-D
    http://happi-er.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky jsem za ní ráda a denně ji to opakuji :-)

      Musím říct, že jsem měla neuvěřitelné štěstí na nejbližší sousedy, když tak různě čtu, jak si lidé stěžují, dělají naschvály atd... Tak musím říct, že my to se sousedy (naší stranou ulice) vyhráli. A teď jsme zjistili, že i s přilehlou ulicí :-)) Bydlí se lépe, když sousedství funguje :-))

      Plně tě ohledně těšení se chápu, příští rok bych už také měla být čistě ve svém a to se pak nechám asi unést ve velkém stylu :-D a taky si říkám, že nic kupovat nebudu, že nevím, do jakých barev to budu pak vše ladit, ale jít kamkoliv do obchodu je fakt zkouška pevnosti vůle :D

      Vymazat