sobota 1. prosince 2018

Prosincové diářování a plánování


Listopad se s námi rozloučil a tak bylo na čase vyřešit v diáři  prosinec. Tradičně to nedopadlo tak, jak jsem si představovala, ale o tom v průběhu :-)

Každý měsíc u mne začíná obrázkem. A protože neumím malovat, řeší to za mne google :-) U prosince jsem váhala... měla jsem připravenou vánočnější variantu - stromeček, dárky... ale pak mi došlo, že vlastně stromek budu zdobit až po dvacátém, takže to chce něco.. univerzálnějšího i do diáře.


Proto nakonec takhle. A ano, dole je vyražený jelínek... A washi maskuje místo, kde měl být zvoneček... Který by byl krásný a vypadá moc hezky... Ale nějak mi nedošlo, že jsem ho vyrazila vzhůru nohama... Stane se.. Washi, co nejsou pravé washi, jsem ulovila loni v Lidlu. A protože jsou velmi tématické a já je používám jen minimálně, myslím, že je budu mít ještě další, další a nejspíš i ty další Vánoce :-)


A celý měsíc jak na dlani :-)


Problém je, že u pár akcí ještě nevím datum, takže nejsou dopsané a můj prosinec, i přes samolepky, vypadá dost bídně a nudně :-) A pár věcí jsem napsala jinak, než jsem chtěla, ale protože tohle je zbytek mých loňských samolepek (myslím, že jsem je tenkrát ulovila v Kiku za strašně směšný peníz), tak už to předělávat a nově tisknout nebudu, ač mám v hlavě hezkou vizi (ale znám se a vím, že ta vize je hezká jen v hlavě - a mezi hlavou a papírem je problém, kterému říkám ruka.... nějak.. nespolupracuje na vizi :-D )

A protože se snažím "být svou nejlepší možnou verzí" (kecám, baví mě prostě jen vybarvovat políčka), mám tu něco ve stylu habit trackeru. Ale vymyslet tomu jméno byl fakt oříšek... :-)


A aby mého plánování nebylo málo, ještě chvíli v diáři zůstaneme - na další stránce mám totiž takový souhrnný přehled událostí, úkolů a cílů pro daný měsíc.

A aby toho nebylo málo, ještě mám z druhé strany menší seznam toho, co chci v daném měsíci udělat, ať už co přečíst, vidět, koupit....


Pořád jsem ale přemýšlela, jak víc využít šablonky. Jeden z nápadů se dostavil před Díkuvzdáním - jelikož jsem u dnů přestala používat washi (fakt jen velmi, velmi výjimečně), tak mi zbývají volné okraje.. čas od času jsem na ně něco "nakreslila" pomocí šablonek, ale pak mi došlo, že pro lepší orientaci bych si mohla nějaké ty "významné dny" na okraj napsat. A protože prosinec začíná sobotou a já mám vždy na jednom papíru pátek a sobotu, tak jsem si k sobotě prosinec dopsala a zároveň k neděli napsala Advent, když nám tak hezky začíná.


Docela se mi to líbí, jen musím vykoumat, jak psát písmenka rovněji pod sebe a mít přesnější mezery. Ale asi to začnu praktikovat :-) skutečně to usnadňuje hledání.


A protože jsem tak trošku cvok, mám ještě jeden měsíční plánovač (kecám, mám jich víc, ale o tom zase někdy jindy) - takový souhrnný, kam se snažím psát více věcí a který mi visí vedle postele na mém kříženci nástěnky a vision boardu - abych vždycky hned hezky po ránu viděla, co mě čeká a nemine :-)

A co vy a plánování? Diář nebo appka? Případně co konkrétně? 
image_thumb[10]

3 komentáře:

  1. Moc hezký článek. Máš nádherný diář! Ty náplně si děláš všechny sama? Jaký používáš program? Vypadá to luxusně. A ty cíle, všechno to osobní zlepšování, moc se mi to líbí! Já jsem taky diářová, na appky moc nejsem. Papír je prostě papír :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a děkuji :-)) Ano, všechno dělám sama a střídám Excel, Word, inDesign, PhotoFiltre a v podstatě všechno, co mě napadne a v danou chvíli uznám za vhodné :-) Souhlasím s tebou, i když je diář macek (tím, jak mám denní + x věcí okolo...), tak radši papír než appku :-)

      Vymazat
  2. Super diář! Já jsem taky tak trochu blázen a diářů, zápisníků a deníků mám hned několik...A víš co? Proč ne, viď:D.

    Tvému blogu dávám odběr a budu se sem ráda vracet, stejně tak ráda tě přivítám i u sebe na blogu
    ByGabra

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat