neděle 25. listopadu 2018

Týden do Adventu, 5 dní do prosince

Je to jen mnou, nebo taky máte pocit, že čas letí neuvěřitelně rychle? Že se člověk otočí, na chvíli zamyslí a najednou týden, měsíc, roční období… pryč?

Související obrázek

Přijde mi, že jsem zpátky doma chvíli, že to je max měsíc, co jsem se z Prahy odstěhovala a ono to jsou skoro 4 měsíce. Strašné.

image

V podstatě jsem se nestihla ještě psychicky rozloučit s létem a už mám za sebou první sníh této sezony.

IMG_20180602_131139

Radši bych zase nafukovala kruh, než koukala na sníh…

V týdnu mě čekají výzdoby – diář a u sebe .-) Loni jsem se nechala trochu unést a letos v tom chci pokračovat .-) Nicméně víc se aktuálně těším na výzdobu diáře. Z loňska mi zbyly hezké “washi” pásky, na které konečně dojde a taky pracuji na “Vánoční vložce” do diáře – jsem člověk, co potřebuje mít přehled a vědět, co má dělat, jinak se tak nějak vesele plácám na místě.

IMG_20181125_125648-01

Takže tam chci sepsat vše – od filmů, na které se hodlám podívat, přes cukroví, které se bude péct až po přehled nápadů na dárky a seznam koupených dárků. Prostě vše (možná tam přidám i nápady na výzdobu baráku…)

Mno a s prosincem chci konečně vyzkoušet jeden nápad, co mi nějakou dobu zraje v hlavě, co teď ještě projde finálními úpravami a uvidíme, jak bude vyhovovat a hlavně fungovat – na to jsem nesmírně zvědavá a těším se těším .-)

Nicméně jako první bod na seznamu mám úklid.. Což bude veselé vzhledem k tomu, že mě bolí v krku, ucho a plíce – ano, proč mít normální chřipku, když si můžu pořídit super mutanta, že? Ale protože vím, že cvičení fakt nedám a neudýchám, rozhodla jsem se, že aspoň začnu uklízet – co se pracovny týče, tam totiž můžu většinu času sedět na zemi a probírat papíry… Takže naprosto klidná práce, do které se jdu vesele pustit .-)

Krásný zbytek víkendu vám všem .-)

image_thumb[10]



Žádné komentáře:

Okomentovat