čtvrtek 13. září 2018

Čas na rozhodnutí vypršel… a já došla k poznání

Dlouho, předlouho jsem přemýšlela, o čem chci psát. Tedy kromě toho, že zase psát chci, to jediné mi bylo nějakou dobu jasné.

Co z mého života by bylo fajn vypíchnout a upřít k tomu pozornost… Knížky a filmy? Posedlost plánováním? Historky z kuchyně, kde provádím na svém těle Keto experiment? Nebo nějaký nový koníček? Uveřejňovat zde kapitoly knížky, co píšu?

A pak mi to došlo …image.. tohle všechno je můj život, tohle všechno mě baví a patří to ke mně.. Asi nechci psát jen na jedno téma – to už mám za sebou s kosmetickým blogem a je to strašně, strašně, STRAŠNĚ omezující a časem skoro až únavný. Ne, že bych kosmetiku přestala milovat, ale psát o další nové rtěnce, pudru atd.. Nevím, přišlo mi to dost stejné, jen s tím, že jednou jsem chválila, jindy mě to štvalo. Ale v podstatě to bylo stejné. Všechno.

A nechci, aby to tak bylo i s jinými věcmi. K mému životu patří prostě víc věcí, o kterých ráda mluvím, píšu… A chci, aby blog byl odrazem mne. Se vším všudy.

Takové to: Jak se žena 21. století vyrovnání s tím, co jí život chystá :-D

Ale více méně se tu bude opakovat cca 7 témat – osobní rozvoj, keto jako životní styl, moje posedlost diářováním a plánováním, recenze, postřehy, popelnice (nezařaditelné mozkové procesy, které mě nutí psát o něčem, co není na seznamu)  a moje maličkost.

Vím, že časem se přidají další témata, ale ty nejsou aktuální a na svůj čas a slávu teprve čekají.

Teď, když tedy padlo rozhodnutí, bude příval článků a postřehů pravidelnější než 1x ročně :-)

image


Žádné komentáře:

Okomentovat